پویان جونپویان جون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نازداداش

پویان و حروف الفبا

1397/2/7 22:09
نویسنده : مامان سارا
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پویان خان واسه یاد گرفتن حروف الفبا هیچ علاقه ای نشون نمی داد و من نگران بودم و فک میکردم پسرم میخاد بی سواد بمونهغمگین هر چقد باهاش کار می کردم انگار که نه انگار

چون کل وقتش صرف  دیدن کارتون و بازی با تبلت میشد

یه ذره که مداد دستش میگرفت میگفت مامان خسته شدم و همش بهونه می اورد و الکی می گفت خابم میاد

خلاصه این غرهای پویان خان مدتها ادامه داشت که عاقای همسر جانم به پویان گفت که اگه تا تولدش خوندن و نوشتن رو یاد بگیره براش یدونه از این تبلت های بزرگ میگیریم

ولی این جایزه هم جواب نداد و ما هم گفتیم خودت انتخاب کن فوقش بی سواد می مونی

دیگه در مورد بی سواد بودن خیلی باهاش حرف زدیم و یه ذره قانع شد

ولی من کاملا اشتباه فک میکردم پسرم هزار ماشالله با یه ذره وقت گذاشتن کل حروف رو یاد گرفت و بیشتر هم عاقای همسر جانم یاد دادن حروف رو بیشتر به بازی تبدیل کرد که تآثیر  بیشتری داشت و با بازی پسرم خیلی سریع یاد گرفت

الان خیلی قشنگ میخونه

فدای پسر زرنگم بشم من

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 9:27
موفق باشی گل پسر عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازداداش می باشد