پویان جونپویان جون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

نازداداش

پویان و پتی

1391/11/20 1:03
نویسنده : مامان سارا
275 بازدید
اشتراک گذاری

پویان کوچولو و عروسک محبوبش پتی

پویان

پویان جون از اول دو ماهگی عاشقبغلبغل این عروسکه... البته این روزا دیگه خیلی بهش محل نمیذاره... آخه پسرمون اجتماعی تر شده و بیشتر با اطرافیانش انس می گیره...

 شعری که بابا مهدی در توصیف شبنم صبحگاهی سروده تقدیم شما دوستان خوبم میکنمقلبقلب

شبنم

خواهم امشب عزم بيداري كنم
اشك ريزان تا سحر زاري كنم

خواهم از حيرت بچينم خوشه اي
شعر عزلت را بخوانم گوشه اي

خواهم از خمخانه ويران تر شود
سوز من در سينه سوزان تر شود

خواهم از گلبوسه ها حيران شوم
با لب گل بر سر پيمان شوم

خواهم از بي شرمي شيرين يار
بوسه گيرم از لب نوشين يار

مهربان ، امشب مرا آواز كن
با لب شيرين خود همراز كن

نزد من آي و كنار دل نشين
مثل تاجي بر سر محفل نشين

گفت با من آن تب نمناك عشق
اين منم ديوانة ادراك عشق

وقت هم آغوشي احساس ها
بسترم برگ سپيد ياس ها

بس كن امشب گريه و شب ناله را
پس نگه دار آبروي لاله را

فرقة من فرقة شور ست شور
خرقة من خرقة نور ست نور

بوسه ام درمان لبهاي تو است
بسترم بالين شبهاي تو است

مي كند نجوا گلي در گوش من
حجلة نيلوفران آغوش من

الغرض همبستر من شب ، نم ست
با تو مي گويم كه نامم شبنم ست

پاك هستم پاك تر از هر نگاه
مي تراوم روي رخسار پگاه

عشق بازي مي كنم با برگ گل
مي زنم بر سينه من از مرگ گل

شبنمم من ، گرچه از شب خالي ام
شهر حيرت را امير و والي ام

بوسة گرم سحر مهتاج من
لحظة تبخير من ، معراج من

مي پرم از برگ گل بر موج عشق
مي روم همراه او تا اوج عشق

 

چشمک بای بایبای بایبای بایبای بایچشمک

 

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ثمین
20 بهمن 91 2:30
سلام عزیزم خوشحالم کردی که به ماهم سرزدی ممنون بازم بیاخوشحال میشم
مامان ثمین
20 بهمن 91 2:31
مرسی ازشعر قشنگ پسرطلا خوش بحالته هاااا مامان هنرمند بابای شاعر
مریم (مامان ثناجون)
20 بهمن 91 8:31
ای جانم چه پسملی.. مرسی خاله جون که به ما سر زدید
نازنین (مامان ثنا)
21 بهمن 91 1:56
ناااااازی چه پسمل قشنگی خدا حفظت کنه عزیزم دوست عزیز ممنون ک بهمون سر زدید
fariba
21 بهمن 91 11:22
سلام عزیزم.شعرقشنگی بود.مرسی ک ب ما سرزدید.خوشحال شدم و شما رولینک کردم.اگه دوست داشتیدشماهم مارو لینک کنید.
پرهام
21 بهمن 91 21:16
منم لیتکتون کردم
مامان سویل واراز
22 بهمن 91 10:24
سلام ماشاالله چه پسری خیلی خوردنیه مامانی از جانب من از لپاش محکم
مرسی مامانی

مامان شازده اميرحسين
23 بهمن 91 10:59
اي جاااان
لپاتو بخورم من
مرسي سارا جون بهمون سر زدي
بازم بمون سر بزن
راستي قضيه ناز داداش چيه؟!


چیز خاصی نیست... فقط من و بابای پویان اون رو نازداداش صدا می کنیم البته گاهی!

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازداداش می باشد